Czy za pośrednictwem sieci może promować się każda firma? Jak najbardziej. Tym bardziej, jeżeli świadczy ona usługi, którymi mogą interesować się klienci z całego państwa. Nieco mniej uzasadnione wydaje się inwestowanie w witrynę, kiedy funkcjonuje się na rynku lokalnym, natomiast nie brakuje firm, które mimo tego mają własne strony w internecie.
Jeśli firma produkuje i sprzedaje separatory magnetyczne, to jak najbardziej może wypromować się w sieci. Na stronę w sieci ma okazję wejść bardzo dużo więcej osób. Firmy, którym zależy na szerokiej promocji, decydują się na sporo działań, które mają przysporzyć im zainteresowania. W wielu sytuacjach promocja pochłania wiele środków, jednakże jest to inwestycja. Żeby ludzie dowiedzieli się o tym, że działa taki czy inny zakład, który produkuje urządzenia magnetyczne, należy takie informacje nagłaśniać i nieść w świat. W tym celu wykorzystuje się lokalne czasopisma reklamowe. Używa się reklamę w lokalnym radiu i Internet, którego zasięg jest nie tylko i wyłącznie krajowy, ale i ogólnoświatowy. Są takie zakłady, które funkcjonując w Polsce, współpracują także z zagranicą i to właśnie tam idzie zdecydowana część jego produkcji. Separacja metali odbywa się nie tylko w naszym kraju, ale i za granicą. Dlatego nie ma nic w tym zaskakującego w tym, że zagraniczni klienci pasjonują się polskimi firmami, które produkują separatory i urządzenia magnetyczne. Jakość polskich wyrobów w bardzo wielu sytuacjach dorównuje tym zagranicznym albo jest wręcz lepsza. Klienci zagraniczni doceniają także nasze produkty ze względu na niższe ceny.
Zobacz: separatory magnetyczne.