Kalendarze książkowe są wyrachowane i praktyczne. Można je kupić w każdej księgarni. Niebogate firmy takie kalendarze nabywają i rozdają kontrahentom, współpracownikom i pracownikom.
Jest to produkt najwyższej klasy, w skórzanej okładce, efektowny i pełniący funkcje zdobnicze, dekoracyjne i praktyczne. Na każde spotkanie można wybrać się z kalendarzem. Klienci chętnie nabywają takie kalendarze i mają je na stanie.
Kalendarz daj na początku roku
Kalendarz można dać na początku roku, w styczniu albo lutym, później już nie wypada. Kalendarze daje się również pod koniec roku, w listopadzie albo grudniu, zaprzyjaźnionym firmom. Kalendarz dostaje prezes, wiceprezes, nieraz dyrektorzy. Pracownikom takich kalendarzy się nie daje. Jakość w dobrej cenie jest znacząca, niemniej jednak nigdy nie powinno się przesadzać z ceną takich towarów. Bardzo drogie kalendarze to rozrzutność. Prezent powinien mieć zrównoważoną cenę, nie może być zbyt drogi, bo to niedobry pomysł. O wiele lepiej jest dać niedrogi kalendarz, który przyda się przez bardzo długi okres czasu, niż kalendarz drogi, w skórzanej oprawie. Firma zamawia kilkadziesiąt kalendarzy i starannie powinna rozważyć co ma być na okładce - logo firmy, nazwa firmy, itd. - oraz jaki ma budżet na zakup kalendarzy. Jest to niezbędne, bo budżety na reklamę są w każdej sytuacji dość ograniczone, a klienci muszą otrzymać to, co ważne dla nich, ale w bardzo dobrej cenie. Jakość i cena powinny iść ze sobą w parze, nie ma innej sposobności. Bardzo dobra jakość i cena to konieczność. Kalendarze wybiera nierzadko zarząd, nieraz dyrektor marketingu. Ich zakup albo zamówienie produkcji to sprawa na prawdę istotna, bardzo ważna dla każdego klienta. Wspaniała jakość to podstawa, a klienci tego na pewno potrzebują i pragną z całych sił. Dzisiaj bez dobrego kalendarza ani rusz, jest to oczywista sprawa dla każdego i należy o niej w każdym momencie pamiętać. Serdecznie zachęcamy do kupowania eleganckich towarów w dobrej cenie.
Źródło informacji: zobacz co piszą o kalendarzach.