Jednym z celów stawianych sobie przez marketing jest budowa stałych, dobrych relacji. Korzystne jest mieć je z klientami i kontrahentami. Równie cenne jest to, że klient będzie stale korzystał z oferty firmy, jak i to, że ma się dobre, stateczne relacje biznesowe.
Budowę takich więzi można połączyć z czymś tak miłym, jak dawanie prezentów. Można wybrać kalendarze trójdzielne jako taki podarek. Jest to coś, co przyda się zarówno w biurze współpracownikom, jak i w domu u klientów. Można ażeby na ten cel wybrać cokolwiek. Kalendarz ma jednakże tę przewagę, że jest to coś, co będzie służyć całe 356 dni w roku. Więcej osoba nim obdarowana będzie miała styczność z taką formą reklamy w bardzo wielu sytuacjach. Wiesza się przecież kalendarze trójdzielne ścienne w miejscu, gdzie świetnie będzie się je widzieć. Są one bardzo praktyczne, ponieważ dają wgląd nie tylko i wyłącznie w bieżący miesiąc, ale również w poprzedni i następny. Charakter reklamowy nadaje im świetny nadruk. Trzeba na nich znajdować logo firmy. Grafika musi nawiązywać do jej oferty. Może także być na kalendarzu jakieś hasło czy zabawny rysunek albo coś inspirującego. Sporo zależy od tego, dla jakiej branży kalendarze trójdzielne reklamowe są zamawiane. Podarowanie takiego kalendarza to miły gest i jednocześnie wartościowy podarek. Jest to zarazem reklama, która będzie działać całe 356 dni w roku. Chcąc skorzystać z takiego dobrego pomysłu marketingowego, powinno się mieć na uwadze terminy. Najlepszy czas na podarowanie kalendarza to końcówka mijającego roku. Można także dawać go na początku tego, którego dotyczy.
Zobacz również: http://www.aldo-kalendarze.pl/portfolio.